تماس بگیرید : 02191300348

آدرس : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​ | ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

شعب نمایندگی تعمیرات شیائومی

نمایندگی تعمیرات شیائومی

نمایندگی تعمیرات شیائومی

لوازم شیائومی همیشه در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند که این موضوع باعث میشود تعداد این دستگاه ها اعم از موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و … بیش از باقی برند ها در بازار موجود باشد. در پی این موضوع خرابی های این دستگاه ها نیز میتواند بیش از سایر برند ها باشد.

این امر باعث میشود تا نیاز به یک مرکز تخصصی برای تعمیرات شیائومی بیش از پیش پر رنگ شده و مردم به آن نیاز مبرم داشته باشند. ما در نمایندگی تعمیرات شیائومی همیشه کوشیده ایم تا بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید از حسن انجام تعمیرات و کارکرد منظم آن بعد از تعمیر اطمینان حاصل نمایید.

برای ارتباط با ما میتوانید همه روزه با شماره 02191300348 تماس گرفته و پشتیبانی دریافت نمایید.

شرق تهران یکی از پر رفت و آمد تزین بخش های تهران است که در پی همین موضوع باعث میشود نیاز به یک نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی در این بخش بسیار حائز اهمیت میباشد. در پی این موضوع تصمیم بر آن شد که یکی از شعب خود را در این منظقه بنا کنیم تا دوستان عزیزی که در این منطقه سکونت دارند بتوانند به راحتی برای تعمیر دستگاه های شیائومی خود اقدام نمایند.

اگر در یکی از سکونتگاه های مناطق شرق تهران مستقر هستید میتواند همه روزه برای تعمیرات لوازم شیائومی خود به این شعبه مراجعه نمایید یا با شماره 02191300348 تماس بگیرید تا برای شما پیک رایگان ارسال گردد.

همچنین از قسمت پایین سمت چپ سایت میتوانید به صورت آنلاین با اوپراتوران ما تماس داشته باشید و سوالات خود را بپرسید.

نمایندگی تعمیرات شیائومی در شرق تهران
نمایندگی تعمیرات شیائومی در غرب تهران

نمایندگی تعمیرات شیائومی در غرب تهران

تهران شهر بزرگیست و برای دسترسی به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات شیائومی باید مسافت بسیاری را پیمود. اما با تاسیس شعب متعدد در اقصا نقات این شهر میتوان این مشکل را حل نمود. دقت داشته باشید که این شعب هیچ تفاوتی در کیفیت خدمات با هم نداشته و تماما دارای متخصصین مجرب  و حرفه ای در امر تعمیرات لوازم الکترونیک میباشند.

در صورت مراجعه به هرکدام از این شعب و بعد از تعمیرات انجام شده میتوانید گارانتی معتبر دریافت کرده و خیالتان از بابت عملکرد صحیح دستگاه بعد از تعمیرو همچنین عدم خرابی مجدد آسوده باشد. 

این ضمانت باعث میشود تا اگر مشکلی برای دستگاه شما بعد از تعمیر به وجود بیاید میتوانید با در دست داشتن برگه ضمانت به یکی از شعب ما مراجعه کنید تا مشکل به صورت رایگان برای شما برطرف گردد.

آدرس شعبه غرب : سعادت آباد ، میدان کاج ، سرو شرقی ، نبش کوچه بهزاد ، مجتمع استاد شهریار ، واحد 2

علاالدین یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و تعمیرات موبایل در خاورمیانه میباشد که تعداد زیادی تعمیرکار ، نمایندگی و فروشضنده را در خود جای داده است. این مکان بسیار در ایران مشهور بوده و تقریبا کسی را نمیتوان یافت که پاساژ علاالدین را نشناسد.

از این رو تصمیم بر آن شد که یکی از شعب خود را در این مرکز با نام نمایندگی تعمیرات شیائومی در علاالدین بنا کنیم تا عزیزانی که با نقاط مختلف تهران آشنایی ندارند به راحتی به این نمایندگی دسترسی داشته باشند. در این شعبه نیز همانند باقی شعب تمامی تعمیرکاران دارای تخصص بالا بوده و از قطعات کاملا اورجینال استفاده میشود.

برای ارتباط با این شعبه میتوانید با شماره 02191300348 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در امر تعمیرات شیائومی راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیرات شیائومی در علاالدین